usch å blä...

vilken tråkig dag.
Haft noll inspiration till att hitta på nåt.
Började morgonen med å kolla nya jobb å utbildningar...fick rätt fort ont i skallen...jag klarar inte av å läsa så mkt...blir bara en soppa!! Gjorde ett test för sjutioelfte gången på ams å jag verkar ju inte speciellt intresserad av nån ting alls...mina staplar hamnade som högst på mitten av "en aning"...hur ska detta gå...skrev ut pappret, tänkte ta med å visa...ska till arbetsförmedlingen på onsdag tänkte jag.
Bokat pappa som chaffis så jag hinner med allt...Jocke ska till tandläkaren först...å för att hinna gå på dagis så bokade vi min pappa. För då kan jag hinna med lite mera...tänkte handla lite på öb, systemet å kanske till jysk en vända...blir väldigt många timmar som går tillspillo om jag ska ta tag i allt helt själv...alltså att behöva gå...hade ju aldrig funkat...bära en massa å samtidigt ha med Jocke...hade bytt dag på dagis om inte pappa kunde köra. Hade ju vart perfekt om man bode vid centrum som carro å danne, dom har ju nära till allt. å en lagom promenad till arbf å stationen...men nu bor vi inte i centrum så då e livet aningens begränsat. Om jag bara hade körkort så hade det funkat. Då hade väl Patrick försökt å lämna bilen hemma lite oftare...jaja, nu har jag kokat kaffe...dum som jag e men jag blev såå sugen.
Kollar på film, "om Sara", men tog ett break å duschade. Inte på humör så tänkte det var bäst å ta det medans Jocke sover. Han ska oxå duscha, men orkade inte ta oss båda samtidigt...det brukar bli sååå blött. Tillbaka till filmen nu då med lite kaffe!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback