uppe med tuppen!

fattar inte varför jag inte kan sova ut på helgerna.
Klockan 7 vaknade jag å låg å vred på mig i 20 minuter...sen blev jag för rastlös så jag gick upp.

Vad man ska hitta på idag?
Jadu...
Patrick ska till stan, till sin moster...han har väl tänkt köra oss till sollentuna...men jag vet inte...
Känner för å shoppa eller va helt själv hemma å få lite saker gjorda...men då får han ta med Jocke.
Pyssla lite, rensa lite, städa lite, fortsätta i min slam...
Fast jag vill allra helst ge mig iväg på shoppingrunda, men det blir lite svårt själv...kan ej ta mig nånstans typ...å jag brukar bli klar fort...men man kan ju kanske följa med till stan?!?! Får se va de blir för väder...
Stan är ett ställe jag väldigt sällan shoppar i numera...det är så mkt krångel då man har Jocke oftast, å det blir rätt stressande om man e själv...man kan ju inte prova kläder å så...jag vet hur det e då Jocke varit med å vi varit en vuxen till...mamma eller Patrick...han kommer in å öppnar då man byter om, å han busar så man tror hela butiken ska rasa ihop....det är väldigt stressande!!
Vill kunna prova kläder i lugn och ro.

Får höra vad Patrick säger...Lena kanske vill följa med...jag lär ju gå vilse själv...haha...är inte så hemma där. Hornstull...men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback