Tråkiga liv.

Igår va jag nog aldrig in på internet, eller ens satt vid datan...jo en gång bara å det var att kolla vad som gick på tv. Spelade in lost å såg på las vegas.
Började på en fet a4-slam...mer åt pysselhållet. Många undviker ju a4 slammar men om man gör den lite lättsammare och mer kreativa uppgifter brukar fler vilja vara med...sån e jag med. Beror kanske på tjockleken oftast men ändå...det är tiden å lusten som får avgöra oftast.
Gjorde en hel slam igår dessutom. Förvånad!! Har ju tagit dagar för mig...ibland veckor...att få klart en slam i a5 å normaltjock storlek...men denna gick det undan med...
Jocke e ledig idag eftersom han gick på dagis i måndags, så idag får vi se vad som händer...jag tog mig friheten å somna om idag...det var härligt...tolls Jocke blev uttråkad å börja klättra på mig...
Hoppas väl på å få lite skojig post idag oxå...ett par presenter e visst på väg å sen hoppas jag en del slambrev vill hitta hit oxå.
Nu ska jag borsta tänderna...usch, allt smakar å luktar så mysko nu när man e förkyld...bläk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback