sk*t väder...

usch för detta väder.
Dom pratar ju om att det ska bli snö...tack...det är 10 PLUS grader ute ungefär...vid 13-tiden skulle det snöa här...men det öser ner regng istället.
Jocke har verkligen trotsat ALLt så har ännu inte kommit iväg till centrum...ändrade mig sen å tänkte att vi bara skulle gå å posta breven för jag blev på sånt uselt humör...men Jocke strejkade så jag gick å bytte om till morgonrock igen.
Han vet verkligen hur man gör för att få mig på mitt bästa humör...såna här dagar finns det inget som driver en framåt...minsta lilla gör att man faller ner å måste börja om från början igen...lika uttråkad idag...men fått mina 2 LO's klara...eller den ena blev klar igår kväll...den andra vart just klar...får se om det dyker upp bilder sen...ligger i kameran...den ena kommer nog hamna här...

Ingen post alls fick jag idag...jo...påminnelse om en undersökning...min 4e påminnelse...så jag blev lite less...den är lixom frivillig...men nu gjorde jag den på datan å hoppas jag inte får fler påminnelser...
Handlade om hälsa...vissa frågor gick ju inte å svara på...ville svara nåt mittemellan men det gick inte...så varannat svar blev bättre än vad jag tycker å varannat blev sämre...haha...men då blir ju det hela lite mittemellan...tänkte jag...haha...
Sen va de en fråga om hur man lever...med sambo å barn...men läste frågan en gång till sen...större delen av veckan...så enligt den där undersökningen så bor jag med mitt barn. Dom lär väl undra sen...för det var en fråga om vad ens sambo sysslade med oxå å det svarade jag ju att han har fast jobb...rörigt, men det är dom som ställt frågorna...å gett svarsalternativ som inte stämmer med vad jag vill svara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback