shopping

ja, då har jag handlat lite på postorder...
Från halens å från ellos.
Halens var knepigt...hade svårt å komma över 200 kr...haha, men tillslut så hittade jag ett par billiga handskar så det löste sig.
Hoppas man har råd sen då det är dax att betala...men det var inte så mkt ändå...
263,70 kr halens
379 kr ellos
(inkl frakt.)
mysbyxa till Jocke, stövlar till mig, 2-pack bh till mig, 3-pack strumpor till Jocke, handskar till mig.
Å så ett jäkla överkast...gratis...haha...vissa gratisgrejjer vill jag inte ha...har 2 elvispar, 1 överkast, påslakanset, kudde, filt...påslakanet används på landet, ena elvispen används...pajjar den så har vi en reserv...haha...överkastet är för litet å passar inte till Jockes rum...lite för romantiskt för hans smak...haha...kudden å filten används ialla fall. Men ett till överkast...vet inte hur det ser ut men vi har rätt gott om sånt...å använder inte speciellt flitigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback