senaste shoppingen

senaste shoppingen


Lite scrapsaker har shoppats nu ikväll, ej betalt ännu men beställning e gjord. Rea!!
Lite smått å gott. Just vad jag behöver. Lite tillökning i dekorationshögen.
Skulle behöva miljoner andra saker med...massor med nya papper!! Köpt en hel del redan men det går ju åt. Massvis med cardstock skulle verkligen behövas. Har ju bara rosa kvar så Jockes bilder passar inte riktigt in på dom. Å bilder på mig själv e det brist på just nu. Får väl se om det blir någe foton på mig på min födelsedag kanske då...brukar ju va jag som står just bakom kameran...blir inga bilder annars.

Kommentarer
Postat av: wero

duktig du är.... tack för full slam btw :)

Postat av: Prebenline

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2009-03-19 @ 11:11:51
URL: http://prebenline.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback