så otroligt tråkigt.

Hållt på lite med min slam idag...kommit halv-vägs kanske. Men jag har sån tråkig fantasi så den är undanlagd nu...
Ser på film nu istället...
Har annars suttit vid datan med Jocke 40  minuter å kollat på dvd'n jag fick då jag fyllde år. Pappa hade ju låtit överföra en gammal film från då jag var 0-3 år ungefär på dvd.
Sån där film på stor rulle, så den har man bara sett ett par gånger max i hela sitt liv.
Senast var jag nog 10 år max. Så det var riktigt kul å kolla på. Jocke däremot var inte riktigt överrens om att det var jag som var bebis...han sa att det var han...haha. I början, sen när jag hade blivit lite äldre å hade lockigt hår i toffs gick han med på att det var jag.

Nej, åter till soffan å filmen. Med en kopp te. Fryser ihjäl snart.

Kommentarer
Postat av: Jonaskarine

Big tnks for interesting and useful site!

Postat av: Jonaskarine

Big tnks for interesting and useful site!

2009-04-02 @ 15:52:29
URL: http://jonaskarine.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback