Riktigt förbannad!!!

ÅH!!!

Nu har Jocke gjort mig rasande igen!!
Han har dragit bort tapet från väggen i sitt rum!!
När Patrick kommer hem så kommer Jocke inte ligga bra till å på söndag då hans farmor kommer kommer han inte ligga bra till hos henne heller för det e hon som tapetserat!
H¨åller på å micrar mat till mig men jag tror jag ska kasta det för min matlust försvann då jag såg Jocke.
Jag skulle säga åt han att hans mat var klar...å så sitter han där i sängen å pillar å drar loss...


ARGARGARGARGARGARGARGARGARG....

Kommentarer
Postat av: Angel

Såntdär e så typiskt barn.. minns att jag själv gjorde det som liten X( Nu fattar man ju inte hur man kunde..

Postat av: Anonym

ja, han började redan när vi nyss hade flyttat in men det gick att gömma bakom nya sängen...men nu vette sjutton hur man ska dölja detta...måste ta kort å sätta in här sen.

2006-10-05 @ 21:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback