Pust!!! Jobbigt!!

Sådär, då har man skurat för hand på alla fyra. Har jag aldrig gjort förr...men det gick...
Nu e mina händer sååå torra.
Tänkte ge mig på vitrinskåpet i köket...det serr riktigt dammigt ut inuti...
Ska dra igång en disk oxå. fast kanske ska dricka kaffe först...behöver ju koppar imorgon...ialla fall 4 st som inte ska ha kaffe. Jocke, Patrick, Ulf å Claes...sen vet jag inte exakt vilka som kommer så...minst 7 st kaffedrickare ialla fall...kanske kommer fler...fyra till?!?!
hm, undrar om mamma gör en eller två äppelkakor...kanske man ska göra en själv?!?!?!? Fast e inte säker på att jag har fler pajformar...jo, det borde jag ha...tror det ska finnas 4 st...jag använde 2 st igår...
Jag har verkligen ingen koll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback