PROBLEMAS!!

Ska ju precis sätta igång å skura...men vi har ju ingen skurmopp...hur gör man då??
GUUUD så jobbigt det blev...
Får lägga mig på golvet med en svamp å sen torka med diskhandduken eller nåt...för vi måste skura...det e ju intorkad mat på golvet i köket å intorkad smuts från alla skor i hallen...Fläckarna lyser ju verkligen.
Jaja, det går nog...
Lovar att när Patrick kommer hem å jag berättar om skurningen så kommer han säga att vi visst har en mopp...
Jaja, jag kunde inte hitta nån ialla fall...bara den gamla, den står här i hallen...hade en sån där med fastlimmad svamp på men den var ju så välanvänd att den trillade av...så antingen finns det såna lösa att sätta fast eller så får vio skaffa en helt ny...undrar vart våran förra e...en gammal hederlig med fransar på...här e de ialla fall inte. Å skura måste jag ju så det e väl bara å sätta fart...usch...jag vill verkligen inte...men jag vill få rent!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback