P Y S S E L

Har just målat en ram svart.
Ska sätta mosaik-plattor på sen...får bli 3 st i varje hörn för det går ej ihop annars.
Man kan ju alltid kapa av dom men tror inte det kommer bli fint...det e ju en sak när man fogar å håller på, men nu ska jag ju bara limma så kanterna skulle bli så fula å kantiga på de jag kapar. Så nu får det bli enklast möjligt.
Länge sen jag fixade ramar...men har så lite att dekorera med...å målarfantasin e inte på topp...i varje fall inte på så små ytor.
Jaja, får se hur det går.
Färgen måste torka lite först...började bli gammal tror jag...den var så flytig å så var den segare i botten...förr målade man ju lite mer aktivt så då märkte man ju aldrig sånt...haha. Nu har det gått, ja jag vet inte riktigt...många månader...ett år?!? minns faktiskt inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback