NEEEEEEEEEEEEEJ

Vet ni vad.
Patrick tänker åka till min farsa!!
Känner att jag vill skita i å städa just nu.
Sa åt Patrick att han får ta badrummet å köket.
Han såg helt frågande på mig...HALLÅ!!!???
Jag blir så arg!!
Män verkar tro att ens hem städar sig själv...
Fast egentligen så skulle man ju städa så det ryker å sen imorgon ställa in hela skiten för man e så slut...nåt drastiskt måste man visst ställa till med för att få dom att förstå!!
Dom kan komma hit imorgon så ligger jag i sängen å vilar!! Det låter väl bra...å så frågar alla varför jag ligger där...då får man berätta läget å kanske nån annan förstår å kan ta ett snack med Patrick...jag är verkligen inte sån som pratar med andra om våra problem å Patrick förstår väldigt sällan vad jag menar å därför blir det aldrig någon förbättring. Han tycker jag överdriver.
Men då får han tro det...Man får ju aldrig tala till punkt.

Han får ta med sig Jocke så jag kan städa i fred...å så får jag spara lite till Patrick då såklart...han ska inte slippa undan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback