middag...

Har just ätit...pyttipanna med ägg å rödbetor. Jockes står kvar på bordet, han smakade men gick å la sej...han verkar inte helt pigg...han höll på å somna på golvet på dagis medans jag rotade igenom hans låda med ombyteskläder...sen orkade han inte gå heller så jag fick bära han nåra gånger å han va så gosig...synd han e så tung, annars hade jag gärna burit han hela vägen hem å sen gosat  vidare hemma...men han e 3 å väger nästan 15 kilo så det är inget man går å bär runt på en längre bit inte.

Han har redan sovit middag i soffan å vaknade strax innan maten va färdig. Får se om han äter mer senare...å hur han mår imorron...blir tandläkaren hur som helst å tror han klarar av å åka runt lite, om han nu inte är på dagis.

Nu ska jag göra en shoppinglista för systemet.
Det blir inte lätt...tänkte väl max för 300 kr...får se vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback