kakor.

gjort 2 satser drömmar...blir bara 61 st. Fast dom kanske blir stora. Stog inget om hur stora billar man skulle göra. Gjorde så stora jag minns jag å min farmor brukade göra men själva kakorna ser inte alls ut som hennes kakor. Mkt större å plattare blir dom. Mentog receptet i kokboken, så det e inte samma recept. Men 61 kakor borde ju räcka. Ska göra makalösa oxå å så tänkte jag kanske göra nån till...makalösa kanske vi hinner med idag oxå. Då har man små kakorna klara...kolakakor hade jag ju oxå funderingar på...hm...e väl lika bra å ta allt samtidigt när man ändå e igång...haha.


Tipsa gärna om mera goda kakor som helst e rätt enkla att få ihop.
Har hjortronsalt å sirap ialla fall...florsocker skulle man ha i ett annat recept på drömmar å det hade jag inte....fast har ju bara ett bakplåtspapper kvar...men man behöver ju inte det egentligen...det e bara praktiskt när man bakar mkt å måste flytta kakorna ju...som jag gör nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback