JAG VILL SOVA!!

Ja, då är man 26 år.
Efter kalaset va jag helt slut...va precis som jag ställde in kroppen på att va pigg ett tag å sen bara några minuter efter alla gått så slog förkylningen till.
Jag känner mig nästan bakis idag.
Patrick va oxå förkyld.
Jocke verkar ju ha klarat sig bäst...nyst lite bara.
Han e på dagis nu...han va sååå jobbig nu när jag lämnade han...jag hade en kasse med kläder...ombyte till fotograferingen, hans kudde min handväska...å han typ vägrade gå...tror det tog en kvart för oss att ta oss in på dagis å till hans avdelning...jag skulle bära han tyckte han...
Precis vad jag hade lust med...jag har ingen ork i kropp eller huvud just nu...

Kalaset va ialla fall trevligt. Har en hel del tårta kvar...men den va god så det gör ju absolut ingen ting.
Fick scrap-album, cocktailglas, böcker, tatuering, choklad, likör, pengar å så lite "småkraffs"...
Prenumeration på nya scrap-tidningen oxå...blir spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback