Idag då...??

Kan man kanske få lite post idag??
Tråkigt å inte få post när man vet att man borde få.
Igår fick jag ju ingenting fast jag vet att flera skickat eller borde ha skickat.
Både sånt jag shoppat å slambrev.
Håller på å fylla i min sista slam nu...sparat den ifall jag blir uttråkad. Har mindre än halva kvar å fylla i så idag vill jag ha brev!!

Har lämnat Jocke på dagis nu å han envisas med att gå i gräset...det e ju så blött på morgonen.
Gick i snigelfart såklart...
Jag gick å handla på ica, frimärken, vaniljvisp, matlagningsgrädde, bakplåtspapper å margarin...å så ett paket cigg...behövde eg inte men har bara långa å imorgon blir det långpromenad för mig (Märsta stn) så...föredrar normal-långa då jag ej e hemma...hemma släcker jag å tänder på igen...inte hälsosamt, men det är ju inte nån form av rökning...å jag ska ju sluta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback