galningarna där jag bor.

haha, det ringer på dörren typ hela tiden.
Kollar i titthålet å varje gång står något monster och nån scream-mask...mm utanför...jag öppnar inte...jag går in i lägenheten men det finns en annan som öppnar å han heter Joacim...haha...han backar när han ser vilka som står utanför...
Bus eller godis...dom har ej fått nåt av mig för jag var inte förberedd...haha...det lilla jag har vill jag mumsa på ikväll...vad nu det kan tänkas vara...tårta, chilinötter...ostbådar har vi...å så finns det några kakor kvar...men godis finns det nog inte.
Får se om dom gjort nåt bus sen...men hur gör man det i ett hyreshus?!?!...tänkte på amerikas tradition...toapapper å så...ägg funkar ju men tror inte (hoppas inte) dom gör sånt...
jaja...nu tänkte jag...jag vet inte alls vad jag tänkte...borde gå å duscha, äta...men noll lust för nåt av det. Jocke har redan ätit...han plockade ut pasta bolgonese ur frysen han, så det fick han...sen tog den påsen slut...jag får väl ta carbonara då...för jag har ju inte tagit fram nåt ur frysen...typ fisk som ska tina...jag glömmer sånt!!!!
jaja...skönt med enkelt oxå...
Kom ju aldrig iväg å handla heller idag...MÅSTE göra det imorgon...tror inte farsan kommer hit nåt då...som vi egentligen sagt...onsdag å torsdag skulle vi ju "leka"...
Nä, nu e jag rastlös...
hm...jag vet inte om jag vågar gå å duscha...tänk om det ringer på dörren å Jocke öppnar...då kommer han å öppna toadörren ju...Jocke vill inte att man låser toadörren om det bara e vi hemma...han blir hysterisk annars...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback