Full av blåmärken

Japp, min kära son strejkade halva vägen hem så jag fick gå in i buskar å rabatter å hämta han å han sparkade som bara den så jag har verkligen ont i ena benet nu.
Så det blir ju inte kortkjol på födelsedagsfikat på söndag...har en känsla av att detta kommer synas ett bra tag.
Inga kisskläder idag heller... alltid trevligt.
Kändes så tomt när vi gick hem för jag hade ingen väska å så vart det ju ingen påse med tvätt heller så...kändes nästan lite naket.
Jocke sitter nu å äter yoghurt å havrefras...så skönt när det vart tyst. Han har gnällt hela vägen hem...
Men det var det fler som gjorde...en till mamma hade problem.

Nu ska vi se på film...å idag väljer jag film. Annars blir det byggare bob, thomas tåget eller brum å det orkar jag bara inte med idag...men finns flera av de filmerna jag inte sett...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback