ÄNTLIGEN

Fick 1 slambrev från Stina. Med en väldigt fin skrivbok i födelsedagspresent. TACKAR!!!
Sen var det 2 traderapaket oxå. Men inget pyssligt fick jag!!

Köksbordet e städat. patrick har nu 2 högar med gammal post, kataloger, miljoner papper mm att gå igenom...ska lägga ner det i en kasse så får han gå igenom allt. Lägger ner även denna veckas post...
Då måste han ju gå igenom det snarast...han hade paket på posten tex...

Nu ska jag försöka fortsätta med köksbordet...det e skitigt...behöver torkas av grundligt...Jocke kladdar ju väldigt mkt å det torkar ju in så fort så man tar lixom det värsta bara då det ser ut som det gör just nu...
Men nu ska det bli rent...och ja...det kommer behöva en till omgång i helgen eftersom vi ska äta middag å sånt några dagar till innan vi får besök.

Väntar nu på mail från de jag buda hos igår...vill betala fortast möjligt!!! Så jag kanske kan få hem allt innan helgen. Väntar hem 2 paket till...plus det från igår som ej e betalt...sen väntar jag på 2 scrap-paket oxå. så jag tycker posten var lite snål idag ändå...eftersom det mesta blev betalt i förra veckan så tycker jag ju att det borde kommit igår eller idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback