AHHHH

Vadå fastna vid datorn...ej kommit till tv'n ännu...men hittade ju så mkt roligt att kika på.
Kaffet e uppdrucket...eller ja...inte helt men det e kallt nu så det är ett avslutat kapitel.
Jag känner verkligen för att städa...eller inte...
Problemet e ju att man vet inte riktigt vart man ska börja...för det behövs göras typ det mesta...å nästan över allt.
Sen har jag ju tänkt spara en massa till Patrick...han är så urusel på å ta bort sitt hår då han rakat sig...så jag har stått ut med ett småhårigt badrum i snart en vecka...ser inge roligt ut.
Så denna gång e det hans tur å städa på toan...även I toaletten...det e en sak karlar sällan tänker på...
Dom slarvstädar gärna...min pappa e lite likadan...dammsuger runt mattor istället för att bära ut å skaka å sedan dammsuga hela golvet...på landet e det ju en enkel match ialla fall...här hemma brukar jag skaka mattat på plats...eller jag dammsuger på mattan först å sen skakar av på golvet...mattor innehåller mkt mer skit än man tror...inne i köket har vi alltid grus på mattan då jag skakar av den...

Plan:
Dammtorka
Dammsuga
Skura
Sortera/rensa
Byta sängkläder
Vattna + rensa lite blommor
Baka en kaka
Duscha
Tvätta håret
Raka kroppen =0)

Det var länge sen jag hade så här håriga ben...jag drömde tom om det...bad gud om att hon vi skulle hem till hade en rakhyvel i badrumsskåpet så jag kunde vara med å sola...
Det e bara bra å låta håret växa vilt ibland...haft en kämpig sommar men nu så visar man ju inte benen på samma sätt ju...men nu ska håret bort!! Gör ju ont å ha kläder på sig ibland...haha...
Förstår hur mina kusiners hund kände sig...han hatade å bli klappad mothårs...det e ju faktiskt obehagligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback