Tiden gått fort...

Idag har tiden bara rusat iväg...
Imorse va jag uppe tidigt, men ingen av oss va påklädda då det var dax att gå...
Sen nu...trodde klocklan va 11 nån ting...men det e ju dax att gå till dagis om 30 minuter.
Inte haft nåt att göra..gjort klart en slam å börjat på en ny...
Men förbjudit mig att fortsätta idag...
Men på det viset e de ju skönt att tiden gått fort...slipper va rastlös....
Men denna halvtimma vet jag icke vad jag ska hitta på...
man hinner ju inte påbörja något direkt...
Fick ju ingen post idag heller...
Jag e beroende av post...det håller mig sysselsatt en stund, men nu 2 dagar utan post...det e ju skandal...

IMORGON MÅSTE JAG FÅ ROLIG POST!!!!

Kommentarer
Postat av: Anemi

Duktig du är som gör så många slammar! Gillar dina, så har du ingen att skicka till så kan du ju tänka på mig :D

Postat av: Erica

Jag har slammar så det räcker för ett par år...räknade idag...noll att fylla i, noll brev att svara på, 3 som jag gjort klart redo att skicka å så 36 andra som e redo att gästa hos några andra. Det måste va rekort...har alltså 39 slammar hemma å skicka vidare...

Du kan få några om du vill!!!

2006-11-28 @ 22:16:03
Postat av: Anemi

Jag tar gärna emot.:) Jag kan skicka min adress på lunar, fluffypoisen var det va?

2006-11-29 @ 14:38:29
URL: http://anemi.blogg.se
Postat av: Erica

ja gör det så fixar jag ihop lite slammar.
Behöver verkligen få iväg...
Några önskemål kanske?

2006-11-29 @ 14:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback