slam-sjuka...

Ja, jag räknade slammarna jaghar å skicka iväg...39 st.
Det är ju inte klokt!!!
Har ju inga brev å svara på...hur ska jag lyckas få iväg alla slammar?!?!?

Nån som har lust å råna mig på slammar?? Inte alla men nåra!!
Det blir ju så dumt då alla vill att man ska skicka 2 st men själva skickar 3 st till mig...
Högen blir högre å högre hela tiden...å svårt å få iväg slammarna då jag inte slammar med så många...
Nån som vill slamma oxå kanske?!?!

Hehe...
Jaja, nu ska jag överge datorn en stund...
eller ja, till imorgon typ.
Skulle se nåt på tv men jag fastnade på en sida eller två så jag får nog hoppa det. Minns inte ens vad det var jag skulle se.

Kommentarer
Postat av: Annah

jääävlar va du e flitig med att göra slammar då!

Postat av: Erica

Är ju inte jag som gjort alla 39. Bara 3 av dom ...

2006-11-29 @ 13:37:12
Postat av: Angel

Ett engångsbyte vore roligt :)

2006-11-29 @ 22:58:52
URL: http://angelpacino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback