Inte en julklapp...

Jag följde med på mässan...
Blev jag Jocke Patrick, Jonas Oliver å Robin.
3 vuxna å 3 barn.
Träffa lite folk på mässan som vanligt...2 som vi ALLTID träffar på bil-tillställningar...
Å resten förknippar man oxå med bilar...haha.
Vi kom hem runt 19-tiden på kvällen så vi sket helt enkelt i det där men julklappar.
Helt slut...gått hela dan å massor av folk så hjärnan va inte riktigt med.
Hade ont i hela kroppen.
Blev visserligen en julklapp till Jocke...sen hade Patrick ett paket på posten som han hämta ut å där fanns en julklapp till svärmor.
Idag e jag å Jocke hemma själva. Patrick åkte 7.45 å hämta sin chef. Så nu håller dom på å hjälper Viktor å flytta. Undrar vart han ska flytta?? Han bor i Telefonplan, där vi bodde innan. Hade typ exakt 500 meter till varandra då.
Vet inte när jag träffa han senast men det var nog ett bra tag sen...ett par år kanske?!?!

Träffade föresten Patricks andra chefs fru igår...det var nån hälso mässa oxå så dom va där.
Satt 3 tjejer å stirrA PÅ MIG Å SÅG GLADA UT å den ena vinkade å såg så bekant ut...
Va i resturangen då å jag gick iväg å köpte lunch till mig å när jag kom tillbaka så va hon vid vårat bord.
"du kände igen mig när jag vinkade va??"
"ehm...jaa!"
"marcus fru"
"jaaaahaaaaaa"
haha. Jag brukar ju inte ha problem med att placera bekanta ansikten men denna gången hade jag det. Å jag har träffat henne flera gånger å hon e en sån man bör känna igen lixom...
Men det var nog ett par år sen jag träffa henne oxå, hon hade säkert ny frisyr oxå...skyller på det...haha.

Hoppas flytten inte tar så lång tid!!!
Vi måste handla!! Å gärna hinna med ett par julklappar!!!
Låter som om en helg till går bort nu...så helgen innan jul är vår enda chans å shoppa julklappar på nu.
Blir liiite liiite stressad av den tanken då vi knappt hunnit börja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback