hemma-dag

Jocke e super-förkyld nu så han e hemma.
Råkade ringa hans förra dagis först...haha.

Tänkte ge mig på å lägga upp lite auktioner oxå...men vad får vi se.
Har en hel del skor, men jag vet inte om jag orkar...då måste man ju besöka posten...för vissa ialla fall som ej går ner i vanliga brevlådor.
Ett par jeans å ett linne blir det ialla fall...jeansen e redan upplagda...
Sen har jag lite hårprylar som ligger å inte gör nån nytta...

Har varit rätt skönt å va fri från auktionerna ett tag, men platsbrist har vi å så vill man ju kanske dryga ut kassan lite...handlar ju själv på tradera nu så...

Jaja...min pysselslam e klar sen några minuter tillbaka...nästa slam blir en mini-scrap-slam.

Hoppas på post idag!!!
Betalade en på tradera i lördags...samma dag som hon mailade mig...samma bank å allt...men hon postade först igår kväll...kolla betalningar är väl det som tar minst tid när det gäller auktioner...


Kanske man ska ta å ge sig på en slam att fylla i oxå...det är ju över en vecka sen jag fyllde i nån slam.

Kommentarer
Postat av: Angel

jo det är skönt som fan med paus från internetauktionerna ibland, borde också ha det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback