dagens...

frukost: KAFFE
oviktigt: Fyllt i en sla, fixat ett slambrev.
mer viktigt: Vattnat blommorna, tvättar.
förvirring: Siffror, räkna portokostnader, jämföra marknadsvärden osv. blev för mkt å allt blev fel. men är i sin ordning nu!!
ordning: öh, håret uppsatt...räknas det?
irritation: Joacims strejk, Patrick ute å "jobbar" när vi måste handla.
glada min: fått in pengar på kontot. slammen va trevlig.
krångel: Joacim, en tjej på tradera krånglar, fattar typ hälften vad hon menar...shoppingplanerna..
Inkomst: 115 kr + 54 kr.
Utgift: 56 kr.
Kläder: Svart linne, mörkblå mysbyxor med muddar, tofflor, röd å rosa kofta. svartvita trosor.
Ros: Patrick som tog med två brev å posta som jag skulle postat i fredas. Hoppas han HAR postat!!
Ris: Jag. Är ofräsch...
Måste: Städa, duscha, HANDLA, tänka ut nån middag, se en film, hänga tvätt, tömma disken...


Sen kommer jag inte på nåt mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback