MUnterGökEn

Ja, tråkig dag som sagt.
Har inte haft ork till nåt. Jocke har vägrat sova, han somnade sen på KÖKSGOLVET. Såg inge skönt ut, men skönt att han somnade...
Nu har han somnat i sängen...vilken jättebra tid att sova på...men jag låter han sova...rätt skönt.
Fått ihop 3 st slambrev dessutom. Inte ett brev att svara på...skönt det. Blir lätt så stressad med att få iväg alla brev annars...speciellt nu när jag är inne i denna svacka. Har ett par slammar att fylla i oxå...får se när det blir av...har fått dom nu...sista veckan så de har inte legat å samlat damm ialla fall. Vissa gör ju det...tyvärr, men har ju ingen att skicka till...

Usch, så instängt det känns å inte kunna gå ut...Kan ju inte lämna Jocke. Hade varit skönt å ligga ute på gräset med mp3 spelaren å en bok. Fast nu e man ju värsta blekfisen...andra i huset har vart nere på gården hela veckan...hur bruna som helst...å i normala fall blekare än mig såklart...så jag har lite att ta igen.

Skämt bort mig med att äta matrester hela veckan, men nu är allt slut å jag måste LAGA mat idag...hejja...å det har ju jag lust med....ICKE!! Inge kul att laga mat till sig själv...Jocke matstrejkar ju så det blir ju bara till mig ändå.

Jag vill ha nåt att göra!!! Men vad? Finns 7000 saker att fixa med men har verkligen ingen motivation till nånting.

Hatar att bo i lägenhet...det är det jag suttit å funderat på...då jag eg skulle läsa i min bok...kom fram till att jag hatar att bo i lägehet helt enkelt...

Jag är en riktig muntergök, eller hur?!?!?!?!?


VILL HA!!!! En vacker dag så ska det scrappas om kinaresan...
Jolee's By You - Great wall of China
Kinesiska muren

Ja det finns ju en del till med kinatema...men denna är ett måste. Nån som sett den nån stans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback