LäTT-kläTT...

EGO

Alltså, idag så fick jag faktiskt Jocke att sova middag...lite mer normal tid. Så jag fick tid till att sola...men de va ju såååå varmt så jag höll på att dö...Hann tom läsa ett kapitel i boken jag läser...brukar sällan läsa hemma...finns ju alltid en hel del annat som ska göras.
Blommorna är vattnade, en slam ifylld. Fått kort från svärmor + pojkvän som är på Gotland...ja, dom var väl där snarare...dom är nog i Kalmar nu. Men det kan ju inte vara skönt att vara dom nu...dom åker motorcykel...DET är säkert skönt å roligt, men åker man längre streckor så är ju skinnstället på.

Jag tänkte ialla fall ta en dusch nu, det kan behövas. Men först så...hm...va va det jag skulle göra?!?!?!?
Äh, får väl duscha först då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback