ska vi äta den?

Så sa Jocke om sin fina ljusstake...haha.

Men visst ser den väl lite ätbar ut?? (scrolla neråt några inlägg.)
Saffransbulle av nåt slag...hehe.
Men den e stenhård så vi låter nog bli å smaka på den.

Nu är det översvämning i badrummet igen...
Kört propplösning TVÅ ggr denna vecka...men det verkade ju inte hjälpa ett dugg...det som brukar funka så bra.
Å nu lägger man sig inte gärna på golvet å rotar i avloppet, nu när man e nyduschad å fin...
Det plaskar verkligen när man går in...hoppas mina handduksmurar funkar som jag vill...vill ju kunna gå på toa utan att plaska...

De som varit här kanske minns hur nära toan å badkaret står varandra...knappt så Jocke får plats mellan...


Tack Anna M för slambrev som kom idag!!
Kanske vi hinner ses en snabbis...vi får se.

Har ett paket på posten å hämta ut...scrap-prylar i guess...vad kan det annars va?? Väntar hem 2 scrap-paket just nu å så några papper från tradera...men de går inte ens som skrymmande så de kommer garanterat i brevlådan i nästa vecka...

Kommentarer
Postat av: Jånna

Det låter inget vidare med översvämning! :-S

Postat av: Anonym

nja, det e ju lite jobbitgt när man inte kommer åt. Man måste ju duscha...men det e bara när jag tvättar håret & duschar/badar...det blir för mkt helt enkelt

2006-12-08 @ 21:46:11
Postat av: Mikrohanna

Hehe tycker fktiskt hans ljusstake ser ätlig ut, så jag förstår att han frågar :) och du ang vad Patrik ska få i julklapp... hm ?? Jag beställde iaf 2 filmer nu som jag vet att Fidde ville ha, kanske de är en bra julklapp även till din ? Presentkort, nån bilkett till nått... ja varför är det så svårt alltid för ? :) kram hanna

2006-12-09 @ 11:37:39
URL: http://hannababy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback