Ska vara uppe heeela natten.

Hoho, luciafirandet på dagis kommer att vara klockan SJU på morgonen.
Herregud, hur ska jag klara det...får helt enkelt sitta uppe hela natten!!
Barnen ska va där tidigare så allt hinner bli klart såklart...med andra ord måste ju jag oxå vara där tidigare för han går ju knappast dit själv...haha.
Får se om mina å patricks föräldrar kommer...
Vi behöver inte komma så tidigt om vi inte vill, men då missar vi ju det riktiga firandet å det e ju synd!!
På ett sätt så är det BRA att det är tidigt för då får jag öva...om jag ska börja på komvux så kommer jag nog börja vid 8 på morgonen å hinna lämna Jocke innan...
Jag är ju inte mkt för tidiga mornar...visst, går upp tidigt men vill ju inte direkt hålla på å stressa!!

Undrar om svärmor kommer...visst, hon jobbar ju i spånga så hon ska ju ändå till denna sida av stan, men det blir ju väldans tidigt!!
Annars kanske man kan göra så att min pappa kommer å så firar vi lucia på dagis å sen tar Jocke ledigt resten av dagen å så åker vi till Sollentuna...å så får resten komma på fika på eftermiddan...så kan jag sova lite om jag nu ska va uppe hela natten...haha...jaja, vi får se hur det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback