shoppat

hihi.
Jag har nu shoppat men jag fick dra ner det lite till.
Så det totala blir runt 430 kr.
52 varor.
Måste va mitt rekord.
En massa bazzill.
Det har jag verkligen brist på i nuläget så!!
Å en del bling oxå...ej testat dom, de har varit rätt dyra där jag tidigare handlat men nu fanns dom lite billigare så det var ju bara å köra!!
Väntar visserligen hem ett litet scrap-paket redan med ett par bling som var ännu billigare men urvalet var lite begränsat eftersom butikn håller på å läggas ner.

Blev lite mönstrat oxå men inte så mkt.
Kommer få en massa mönstrat av mamma i julklapp...som jag var med å handla...haha, men det var ju 1 månad sen så jag minns ju såklart inte vilka papper det var.

Lite surt e ju att jag har några favoritpapper, men hittar dom ingenstans när jag ska ut på jakt...eller så hittar jag men å är det bara det pappret eller ett par till som jag vill ha å då känns det ju bara onödigt å handla...synd att jag aldrig lyckas hitta dom när jag väl SKA handla å hittar ett ställe som har det jag vill ha + favoriterna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback