så söt lilla tindra

Anna Peter å lilla Tindra har varit här.
Fick en bra bild på Tindra fast ögonen blev lite röda så får redigera bort det.
Jocke blev så blyg...han som har tjatat om bebisar flera dagar å skulle sjunga sankta lucia å allt.
När dom ringde på så fick han jättebråttom!! "BEBISARNA KOMMER" hihi.

Så nu har man en massa mera julklappar som ligger å väntar...EN VECKA TILL!! herregud...jag börjar få svårt å hålla mig...haha...
Låg ett liiitet liiitet paket i påsen...gick till kylen å testade om det fastnade men det gjorde de inte, så nån magnet var det nog inte...haha.
Jag har aldrig haft problem med att vänta, men nu känns det nästan som abstinensbesvär å se paket som det står "till Erica" på...haha.

TACK ANNA PETER Å TINDRA FÖR DET FINA JULKORTET.
Supersött !!
Tror jag har ett till er oxå, fast det ligger nog innuti ett paket om jag minns rätt...haha.
Jocke vinkade till er i fönstret..."hej då! Vi ses imorgon" haha...




Råkade gå in på Jånnas blogg oxå...väntar med spänning på svar...jag vill ha jag vill ha jag vill ha...hihi...

Kommentarer
Postat av: Annah

super kul att ses idag. haha jocke e ju för sööööt. sååå stolt han blev när han kunde knäppa skärpet.haha. bebisarna kommer ;) måste lägga in bilden sen :) Tack för fikat o paketen e ja såklart nyfiken på ja med ;) kramis

Postat av: Jånna

Erica har 2 paket påväg nu!! :-P

2006-12-18 @ 11:35:48
URL: http://silwer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback