Rena rama hösten

Det regnar å e sååå trist idag.
Har tvättat en tvätt, diskmaskinen e igång.
Varit in en sväng till lunar å en sväng till badboll, snackat med robban lite.
Sen har jag å Jocke spelat yatzy...han vann.,.
Jocke har målat å ritat å tittat på 2 filmer...sitter nu å käkar mellis.
Jag har slagit in de julklappar som e klara...
Vart rätt många paket men det e ju mest smågrejer å till 9 olika personer så...
tejpen e snart slut, snörena e snart slut å juletiketterna oxå...så har fått göra egna fula...tur jag ialla fall hade färgat papper så det blir lite gladare. Måste ju ha koll på vem det är till nu när det är inslaget...det minns jag ju säkert inte tills den dag då jag har nytt...
Jag vill vara klar med julklapparna...
Måste sitta å göra en lista...vissa grejjer kan man ju få tag på i märsta/arlanda. Men mkt annat måste man åka längre bort för å få tag i...alltså till priser som vi tillåter.
smycken, datagrejjer tex. här finns ju bara dyra smyckesaffärer vad jag sett.

Jocke ville lyssna på musik han. Kom med min nirvanaskiva så nu e den på...han har ju ingen aning om vad har väljer men han blir lika glad det kommer musik ur högtalarna så...
Nirvana funkar bra idag...
Men blir nog nåt mer dansvänligt nästa gång...

Och det blev dj tiësto!!

Kommentarer
Postat av: Annah

jo jag har fått ditt brev...

Postat av: Angel

samma skitväder här, urk! O jag har bara fått en enda julklapp fixad än :S

Du har ett nytt lunarmail ;)

2006-12-02 @ 17:24:58
URL: http://angelpacino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback