RAK

Idag fick jag en RAK från Stina!!
Är med på en RAK.lista inne på lunar...blev så förvånad för jag kände inte igen stilen på utsidan av kuvertet å det var inte tjockt så det kunde inte va en full slam dessutom skrammlade det, å jag väntade inte hem nåt från tradera el liknande...
Men så öppna jag å där inne låg en lapp med en bekant stil - STINISET...å så låg det ju lite annat trevligt i.
Några papper, lite stickers å lite brads!! Kommer lätt till användning!!

TACK igen Stina!!
Rena rama julafton...hihi...har ju redan ett paket från dig som väntar...

Nån annan post var det inte...jo...julkort från USA å så ett brev till...från de som var här i somras. Ena mamman lär sig ju svenska så brevet var på svenska...lite "brytning" men inga problem alls å läsa. Flerfritt långa bitar.
Öppnade kuvertet för mitt nann stog ju oxå på utsidan...hihi, hade nog öppnat ändå...



Tvätt nummer 2 är snart klar...

Och slam nr 37 är påbörjad.

Kommentarer
Postat av: Stiniset

hehe, jag såg till att förvränga handstilen lite så du skulle bli lite fundersam... :) Hoppas du får nytta av grejerna iallafall! :)

Postat av: Erica

och scraptidningen kom idag med ju...jag e verkligen senil!!

2006-12-20 @ 16:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback