ÖNSKAR...

...alla ett
 
gott nytt år.



inte varit så aktiv här. patrick har suttit vid datorn mest då vi varit hemma så...
i fredas var jag ute å shoppade. fick en gosig munkjacka från bik bok i julklapp så jag var tvungen å ge mig ut på jakt efter fler. i kista va de slut så stannade till på söder å fär fanns några få. så har en i en annan färg nu med. å brevid hängde favoritkoftan så det fick bli en sån oxå...50% på båda...hihi.
sen åkte vi till barkarby, BOKIA...dom har scrapsaker så jag köpte 2 större block...ett med asiatiska papper...perfekt!! jag som inte har börjat med det albumet än...samlar på mig material...lite mer dekorationer vill jag ha...sen kanske man kan sätta igång!!


Kommentarer
Postat av: Anemi

Gott nytt år!Kramar

2006-12-31 @ 16:05:11
Postat av: Gabba

mysigt med munkjackor ju!!!

Postat av: Mikrohanna

Spännande med asiatiskt papper. Är med sugen på att köpa coola papper. God fortsättning.

2007-01-06 @ 11:31:19
URL: http://hannababy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback