NYGADDAD!!

haha, men ni får inte se!!
Har ännu gladpack runt om så det syns inte så bra...
2 timmar låg jag där å kollade på skrotnisse...perfekt film medans man tatuerar sig...hehe. Nostalgitripp...
Jocke var så duktig...fick låna hans kudde...jag nådde ju inte upp till huvudstödet...
Magnus (tatueraren) har en dotter som e 10 dagar yngre än Jocke...
Så börja han tänka...då kom han på Att Patrick hade inga barn senast han var där å tatuerade sig så det måste varit länge sen...
Ja, minns att Patrick kom hem med en nästan klar tatuering å då bodde vi i Sollentuna.
4 år sen vi flyttade därifrån ju...
Patrick lär ju göra en ny snart!! Han har så många skisser han pysslat med i sommar så...
Även min har han ju skissat själv.


Blev för sent igår så jag hörde inte ens av mig till Linda...hade ju tänkt hinna med en snabbvisit så jag fick träffa hennes gäster Anna å Alice...men det blev sents som sagt så...det kommer fler tillfällen.

Kommentarer
Postat av: Mikrohanna

Kul med tatueringar... Fiddes brorsa är en duktig tatuerare :) så jag är sugen men vet inte vart och vad det skulle vara, så funderingen fortsätter :) Nä tyvärr har jag inte sett den filmen nånstanns, men kolla på cdon eller ginza ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback