Mackor

Jag har blivit mack-galning.
Men hade ju så mkt olika sorter så det får bli mackor...har inte så mkt mat å välja mellan heller så får bli mat till middag.
Nu har vi bara en sort kvar av bröd. ½ smörgås av en sort dock till Jocke. Men sen e de bara 1 sort kvar.
Nyttigare variant...så den får jag väl ha för mig själv...Patrick tycker ju att sånt är farligt...verkar ju så ialla fall...fullkorn å grejer....grönsaker...det är skräck för Patrick.
Synd bara att han visar det så väl för Jocke ser å hör allt å tar efter...
Jag kan köpa hem nåt nytt som vi äter varje dag å sen kommer Patrick hem å säger Usch eller liknande...han har säkert aldrig smakat..han har aldrig smakat surströmming...sen en hel del grönsaker å bönor...kikärtor å sånt...har aldrig sett han smaka på sånt så tror det bara e barnsligheter!!!!
Han har aldrig smakat kebab heller vad jag vet men det är ju äckligt oxå enligt han...
Precis som ett barn.
Jag var sån...såg det äckligt ut så vägrade jag smaka...men nu tycker jag det bara e kul å prova nya saker...spela roll hur det ser ut...fått många nya favoriter av att våga testa...
Så jag tycker Patrick går miste om väldigt mkt när han inte ens smakar...hur farligt kan det vara?

Satte igång en snabb tvätt..33 minuter...den borde va klar snart.
Sen får jag nog ta å tvätta håret...å lite senare duscha...glömde duscha igår...haha...
Sen ska Jocke duscha oxå...men får se hur det går..."lite senare!" eller "lite senare när pappa kommer hem" brukar han säga. Oftast det sista då det är måndag å då dröjer det ju några dagar innan pappa kommer hem...haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback