Julprylar överallt!!

Japp.
patrick hämtade upp en kartong med julsaker igår...å så en liten kartong.
Sen tänkte jag att vi väntar med att plocka upp allt tills idag...
Men så ringde svärmor å ja öppnade lådan å fick upp våran fina stjärna som vi aldrig använt.
Å då kom Jocke in i köket å vipps så va allt framme.
Haha...han plocklade fram rubbet!!
Antagligen så kommer väl Svärmor å Lasse hit på lucia då å firar på dagis.
Ska höra med mina föräldrar oxå.
En tråkig nyhet.
Patricks moster ligger visst inne. I torsdags morse då väckarklockan ringde så fattade hon inte vad det var.
Efter ett tag så fattade hon å hon åkte till l
jobbet. Men där fattade hon inte hur man satte igång datorn å jobbarkompisarna tyckte hon skulle åka hem...inge mer med det tyckte dom. Själv hade jag tyckt att det var jättekonstigt om nån betett sej så.
Sen vet jag inte vad som hände men hon fick åka in till Sös tillslut å det visade sig att hon hade en propp i huvudet eller hjärnan...hon hade tom ringt sin mamma, som gick bort för 15 år sedan.
Så nu får vi ju hoppas att allt går bra.
Varit mkt tråkigheter sista året.
Först pappa, å så lilla Agnes som föddes för tidigt och nu är handikappad.
Å så fick Sussie eller Helene cancer...(blandar alltid ihop dessa systrar.) Å Lasses mamma hade cancer oxå. hon å min morfar gick bort med några få veckors mellanrunm bara.
Så nu tycker jag vi borde få lite lugn å ro med tråkigheter!!
Mitt i samtalet med svärmor så ringer det på dörren, någon håller för titthålet...Jocke öppnar å så står Patrick där....öh, va? ska inte du vara på väg till Göteborg?
Deras lastbil hade gått sönder (igen) vid 2:a korsningen. Skönt dom inte hann längre ialla fall.
Och alla som var med förra året då julsakerna åkte fram vet att ALLT åker verkligen fram då patrick e i farten.
Det enda som e kvar nu är lite dukar, några tomtar å så julgrans-sakerna.
Men det saknas lite saker. Jocke har en sån där lampa man sätter fast på fönstret. En tomte som ligger på en måne...den vet jag inte vart den e...sen känns det som att det är mer...men vad kan jag inte komma på...hade för mig att vi hade 2 st flyttkartog..men nu var det bara 1så en liten kartong....

Nu börjar allt bli kaos.om det jag skriver ser mysko ut så beror det på att allt jag skriver kommer inte med.
Vet inte vad som hänt men kan sitta å skriva ett ord på 10 bokstäver men det är bara varannan bokstav som kommer med...nån som råkat ut för nåt sånt??
Flyter på ibland men sen helt plötsligt så beter den sig mysko. Har ej hänt innan, utan det var först idag då jag skulle logga in på mailen...ville inte skriva de 2 näst sista bokstäverna...
Och sista orden innan jag började på detta "stycke" var aningens knepigt att skriva...kartong var jättesvårt...
Vi borde skrivit en ny dator på önskelistan tror jag...fast hade garanterat aldrig fått nån...haha.

Kommentarer
Postat av: Annah

nej usch!! nu får d va nog med tråkigheter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback