JULAFTON IDAG!!!

Japp...hämtade just ut mitt paket.
50 nya papper...allra mest bazzill...9 mönstrade...
Totalt 50 papper. ett paket med minibrads å jul-chipboard-bokstäver.
Sen fick jag 4 bazzills + 2 stora blommor i bonus. 10 kr rabatt oxå...(per 25 bazzill)

Snacka om att bli sugen att sätta igång!!
Kändes verkligen som julafton när jag öppna paketet...hihi...skillnaden e väl att jag själv ska betala det hela då...men det visste jag ju redan om då jag gjorde beställningen!!



http://scraphuset.se/


Dax att ge sig på de äckliga ugnsplåtarna...usch...ryser bara av tanken att behöva ta på dom!!
Patrick är en sån som lägger tillbaka dom i lådan under ugnen nästan direkt dom varit använda...
Själv brukar jag ialla fall torka av det värsta...å spisen måste torkas av oxå...men det är inte så farligt...den va hyffsat ren förra veckan tills jag råkade koka över 2 kastruller...

Kommentarer
Postat av: Annah

japp vi spikar söndag :) kan höras mer om tid o så senare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback