jaha...då var det måndag igen

Nu är det måndag...vart helt förvirrad då väckarklockan ringde...visste inte om det var måndag eller tisdag...dvs om vi får sovmorgon eller inte...men kom fram till att det var måndag å jag tror fortfarande det är det...haha.
Annars så började Jocke på dagis alldeles nyss...men min farsa borde ha ringt om det var tisdag för vi ska ju ut å shoppa...så det är nog måndag ialla fall.

Är med på RAK-listan nu på lunar...verkar ju lite skoj.
Skulle skriva en lista på vad jag gillar å ogillar...men det tog tid för et är inte lätt å skriva nu för tiden...speciellt på lunar är det svårt...ja, ni som läste min blogg häromen har ju sett ...
Problemet yker upp lite då å då...å inte bar på lunar...äeär...<----även här står det...ja ni ser...så om det står konstiga saker så är det inte för att jag är full...haha...
Jag skriver så fort på datorn så jag hinner inte alltid med att korrläsa...

kommer kännas konstigt, julgranen e klädd...tidiga i år...men blir ju ont om tid sen så det fick bli i lördags...å nu e den klädd...i år så va patrick med...å han virar ljusslinga å glitter väldigt noggrannt...så det räckte inte...förra året var det jag som klädde själv å allt räckte då...så vi behöver en massa mer glitter...
Fast granen e lite större iår...
Stjärnan i toppen ser lite liten ut så ska nog ta ¨köpa en som e lite större...alltid bra å ha 2...i såna hära fall...
Hade ju knappt några julgranssaker förra året...köpte 24-pack med kulor...sen hade vi bara slinga, glitter å stjärna...men jag hittade ju min pappas fasters pyssellåda å så satte jag igång...jag verkar komma ihåg hur man gör...smällkarameller å flätade hjärtan...så hjärtan har vi gott om...
Men det behövs inte så mkt annat egentligen...vill inte ha en typisk amerikansk gran..."vart e granen??" - bara pynt som syns lixom...
När jag va yngre så blev det väldigt mkt pynt...å massor av glitter...storlek tjock...nu har vi bara smalt glitter å jag tycker det räcker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback