god morgon

Jag  e så trött.
Fick mens nu imorse oxå...ville ha tidgare...för nu kommer jag väl ha det äe på julafton.

Om 1 timma är vi påväg till dagis. Ska in i centum å köpa cigg å hämta ett paket.
Undrar om det är kallt...snö kom det igr men blevju plusgrader direkt oxå så...ser ut å ligga kvar ännu men har en känsla av att det blir blött...skulle visst blåsa lite idag med...höll på å tappa öronen igår mose...var så kallt...motvind...

Verkar som om jag hinner läsa ut min bok trots all. Innan jul. Den blir utläst idag/ikväll!!
Sen ska jag nog läsa lite i boken jag fick av Anna i julklapp förra ret...var oxå en sån med flera olika berättelser. så man kan låta den ligga ett år...heehe. Har nog halva kvar.

Sen får dt väl bli en "långkörare"...har ju bara såna kvar...en mängd...30-40 st olästa...haha. Inte mig emot.

Nej, dax att få i sig sista slurken kaffe å göra sig klar kanske.
Hoppas det går lika lätt idag som igår...Jocke å jagtog oss till dagis på 15 minuter...helt otroligt...
Hoppas verkligen att det kommer gå s lättdå jagböjar skolan oxå...men då kan han ju börja tidigare oxå så...man får räkna med att det kan ta 30 minuter å gå till dagis...det ärinte ofta det tar en kvart inte.  Oke årbraunt 7.30 då, så jag hinner ta mig från da´gis tll skolan utan att komma för sent.
Å så hopas jag att Patrick inser att han faktiskt får ta lite mer ansvardå...Att han får vara hemma iblandom Jocke är sjuk...för det förvånar mig inte om Jocke tänker vara sjuk ofta nu, bara för jag har tider att passa...närvaro är ju väldigt viktigt .

Strul med skrivandet ännu som ni märker. Tartid att skriva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback