fy va snålt.

Jag fick ingen post alls idag!!!
Har bara en slam kvar att fylla i!!

Idag har jag handlat stämplar av Jånna!! Trevligt trewvligt...
Å så har jag å Jocke postat hyrfilmer. Va rätt kallt...hade långkallingar å byxa men kändes som jag hade kort kort...bar kallt på benen...skumt.

Jocke är på världens sämsta humör idag...grinig hela tiden typ. Fyllt i en slam...min stil blir bara fulare å fulare ju argare jag blir...så sorry Tanja om jagskrev oläsligt...haaha.

En tvätt håller på å torkar...ska nog dra igång en till nu. Försökt få Jocke å sova middag...men han vägrar. Tänkte man kanske kunde få tvätta håret i lugn å ro för en gångs skull...

Vad man mer ska hitta på??? INGEN ANING....får panik!! Har inga brev å svara på...jo ett till Sanna men hon vill inte ha brev förän efter jul...har ingen slam igång heller å har absolut ingen inspiration till att göra heller...scrappa e samma sak...inspiration...borde ju va hur lätt som helst med alla tidningar å alla hemsidor/bloggar här men nää...är väl humöet som inte e på topp för sånt.

Men nu har jag tömt kameran ialla fall så nu kommer lite bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback