Alltså, har jag vunnit eller??

I nya numret av scrapbooking m.m. så råkade jag bläddra å få upp sidan med saker man kan vinna...så så kollade jag där jag hade ena fingret å mitt namn står där...är det fler som sett det??? eller ser jag i syne?? haha..."Making Memories Funky with fibers"...

De nya tävlingarna ser ju inte så tokiga ut heller...en bosskut, pappersblock...

Är detta min turdag??
Först en RAK, och nya tidningen, å så i nya tidningen så står ju mitt namn...nåt mer?!?!
Förutom i morse då så gick det helt ok å ta sig hem...
Va mkt överraskningar...jag e chockadtror jag ... hahha

Kommentarer
Postat av: Jånna

Jag såg också ditt namn i tidningen, grattis! :-D

Postat av: Angel

vad coolt att du vunnit :)

2006-12-21 @ 22:02:15
URL: http://angelpacino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback