Tänk om.,..

ja tän om man kunde få riktig ordning här hemma. Vi har alltså fortfarnade flyttkartonger hemma i lägenheten...vi flytta in julafton 2004. hehe...
Men jag började ju lite lite lite smått igår. Tanken e ju att inte ha en bok överst på låga bokhyllan, utan där är det väl tänkt att ha nåt FINT, tex vas med blomma kanske, fotoram...ljushållare...har ju så mkt krafs som man inte har hjärta att göra sig av med...allt hamnar "där!" sålänge å det e inte fint!! Allt har hamnat i vitrinskåpet...som nåt sorts lager...men där är det inte ivägen. Synd bara att man kan se allt.

Vårat hem är i stort behov av städning, rensning och organisering!!! Lite uppdatering!! Vore bra å få fram ALLA kartiónger i källaren å bara gå igenom, rensa lite å fylla på med annat. Patrick verkar hata den tanken. Själv tycker jag det ska bli kul, men det dröjer väl ett par år innan det blir sanning. Ska öva på att gå själv i källaren...den tanken hatar jag!! Tycker det är kusligt där. Dessutom e dörren såååå tung. Ibland har det hänt att jag inte fått upp den ju.

Nu ska jag kolla badrummet. Igår rann det från duschen efter vi hade duschat. Drog pt kranen så mkt det gick men det fortsatte. Drar patrick åt kommer jag få gå runt skitig resten av mitt liv, för drar han åt får jag inte loss. Det gäller det mesta...haha.

Jaja, påfyllning av kaffe skadar inte heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback