TACK allihopa!!

Nu har jag öppnat alla brev jag fått under dessa två veckor.

Passat i endast 2 st slams.
Kan ju tala om att mitt ifyllande på landet var lite sisådär...har 3 st kvar sen landet att fylla i plus ca 10 nya. Har en del att göra. Plus lite brev att svara på...

Packat upp allt nu oxå...insåg att jag hade knappt nån packning. ! par jeans, 3 linnen, en kofta...å lite underkläder. Jocke hade massor, å han har använt allt utom 1 par byxor 1 linne 1 par shorts. Han skitar ju ner sig rätt fort så hade rätt lagom till han med. Eftersom vi har tvättmaskin på landet så behöver man ju inte så mkt. Tvättade 3 gånger. Sista gången för Jocke hade kissat på lite fel ställen...

Ikväll skla vi till Malue å David...när vet jag inte.
Patrick glömde höra av sig så får veta mer sen. Nu har han åkt för å köpa svarta byxor å ha på begravningen. Han är ju inte finklädd så ofta så han har 1 par "finbyxor" som e beiga. Lite mer Vardags-finbyxa tycker jag det är.

Slips tror jag han hoppar över, han har 2 st. ena med naken brud på å andra med...tomte kanske...haha, med blinkande lampa...vääääldigt passande, eller inte...haha.

Vad jag ska ha...svarta byxor...sen vette tusan. Men finns säkert nåt...man behöver ju inte vara totalt svart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback