suck!!! ARG BESVIKEN LESS RASTLÖS osv...

jag har ont i huvet. Rastlös som aldrig förr. Känns så förvirrande att vara hemma. På landet är allt så mkt enklare...här hemma finns så mkt man kan göra, de mesta känns som mpsten..,

Har börjat på en slam oxå...får se om man har samma motivation å inspiration som jag haft på landet...gjort 3 st där dessa 2 veckor.

Har tvättat å nu torkar den...har tagit alvedon...verkar inte hjälpa...skulle vilja ta ett mysigt bad, men torktumlaren går å jag har redan ont i skallen, plus att Patrick inte e hemma ännu. Tar gärna ett bad utan Jocke idag. Han kan duscha med Patrick sen.

Jag klarar inte av detta...va ska jag göra??? Har ingen lust med nån ting alls verkligen men e sååå rastlös. Det betyder att jag är hemma i Märsta. Så här var jag dock i torsdags oxå...men då var det för att vi skulle åka hem dagen efter. Jag mår verkligen inge bra hemma. Och jag kan inte hitta någon orsak direkt...det är väl 300 småsaker som man bara inte kan sätta fingret på?!?!

Inspiration har jag på landet...jag har drömt till lite i skallen. Hur jag vill ha det.
Vill bygga ut gäststugan. Röja på baksidan av gäststugan å ha grönsaksland å lite annat.
Bygga till så det blir ett till rum.
Bygga upp ett nytt hus...huvudbyggnaden alltså...så det finna källare med tvättstuga å föråd. Bygga på en våning med två loft. Bygga en ny uteplats, större bad/dusch/toarum, lite störrew kök.
Sen så ska vi ha en länga fristående hus med arbetstema. Liten snickarbod, ett rum eller 2 kanske tillo mig...jag som pysslar å har mig med precisa allt...syr, scrapbooking, smycken...har även planer på att börja med andra saker å dom kräver större yta!! Men men...det är vad jag drömt till om. Var när hur...och OM det blir av får vi allt se.

Här hemma är allt en enda stor röra å jag vantrivs rätt bra just nu...hälften av blommorna gör att man automatiskt blir deppig...kartonger, påsar över allt...patrick klagar på allt som ligger framme. Men har är inte till nån hjälp alls. Då jag sagt att vi måste tömma källarewn å gå igenom varje millimeter å kasta. Så vi får plats med resten som skräpar här uppe...lite här går oxå å kasta såklart, men känns inte som nån ide å gå igenom det som finns förän manb har nån stans å göra av sakerna. HAN sa igår att HAN gått igenom en massa gånger i källaren. Men JAG saknar fortfarande en JÄVLA massa saker som jag skulle vilja ha här i lägenheten å så ska jag gå igenom alla barnkläder...Han tror att det är bra om bara han kollat igenom...lovar att han kastat just de sakerna jag vill få upp hit. Han gjorde det i hägersten, va en slump att jag gick ner i källaren å såg vad han kastat...det är dessutom inga stora grejer, eller fula. Helt nya rätt små ljushållare i smide tex. själv har han kartongvis med gamla tidningar. Själv kastar jag mina tidningar då jag läst dom å använt det jag vill ha. Blir på sånt kasst humör när jag blir motarbetad. Jag har grejer i källaren som är MINA precis som Patrick har sina. Å då ska väl han inte gå å kasta mina grejjer. Jag kastar inte hans...jag lägger in dom i hans garderob få jag e trött på att ha dom under middagstallriken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback