suck å pust

Pust för det var så varmt ute...
Å Suck för att Jocke tar död på mig snart.
Lagat mat nu å Jocke har knappt smakat...han började medans jag lagade och jag har ätit färdigt...det är bara sylt som duger. Han har matstrejkat hela sommaren med någon dags undantag. SUCK!!!
Jockes dagis var stängt...tror jag hittat hans nya dagis. Såg några bekanta barn där och det är ju på det dagiset dom är på då dom har stängt på det andra. Får ta en sväng dit imorgon kanske då. Kanske man kan slå två flugor i en smäll...men jag vet ju inte NÄR han kan börja ännu...men men...kan ju gå dit i alla fall å hoppas på att jockes fröknar e där så man kan tala om att han inte kommer next week. Å sen kanske förvarna de nya fröknarna att vi får skjuta upp inskolningen. bla bla bla...har bett Patrick å kolla upp på jobbet oxå men ej hört nåt ännu...Suck på han med!! Alltid samma sak. Ber han ta ledigt en dag eller ta ut en pappa dag å förvarna på jobbet men gör det typ samma dag som han ska vara ledig.
Jaja, ska gå å se om Jocke satte sig vid bordet igen...han kom hit nyss men han hade ju inte ätit så bad han gå tillbaka. Ibland funkar det, men oftast är det som att prata med en vägg.
Bakade kladdkaka oxå medans jag lagade mat. Men utan mat i magen blir det ingen kaka heller.
Patrick köpte ju 15-pack ägg, hade räknat med ett 6-pack...så nu gäller det att använda äggfantasin. Hållbarheten e ju så usel nu så gäller att ta vara på det som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback