skojjiga dag...

suck, är verkligen på konstigt humör!!!!

Tvätten e torr nu ialla fall.
Ska väl ta å tömma diskmaskinen nu.
Ringa Patrick...

Mat?!? Rester blir bra.

Har gjort??? Småpysslat...kommit på några enstaka ideer till scrappen...men e icke nöjd ännu så det blir mer smått hoppas jag...
har lim på alla fingrar...4 olika sortes...även superlim...som inte går bort...lite ringrostig med att hantera sådant lim tror jag...

Sugen på att måla...men känner att min kreativa sida strejkar lite...

Tänkt å dammsuga ju men har inte blivit av heller. Men ska duscha sen å hela badkaret e fullt med grejer...skurhink, potta, badleksaker...mm...så kan ju passa på å dammsuga badrummet sen ialla fall, innan allt hamnar på golvet igen menar jag...resten av lyan...usch...e ju leksaker precis överallt så det får vänta lite...e inte på humör alls för sånt...pysselhumör men noll fantasi. Hur går det ihop...inte, dåliga resultat kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback