så ont!!

jag har riktigt ont i magen idag. Till och från.
Är som knivar som hugger...sen går det över. Men det kommer så oväntat så det är väldigt obehagligt.
Men såhär är det ju varje månad. Men ändå.

Det e så skönt att Jocke faktiskt har varit väldigt snäll och lättkommuniserad nu. Mitt humör påverkas mkt lättare vid mens men ändå inte direkt märkbart. Men det har blivit värre å värre sista 2 åren. Och det har jag ju märkt av ialla fall. Men man vet ju hur vissa vänner är vid mens. Och där ligger jag i lä.
Som sagt så är Jocke snäll...inte hela tiden kanske. Men jag har ju varit van ett bra tag nu med att han härjat, strejkat nästan hela hans vakna tid och det brukar mtt tålamod verkligen inte klara av vid mens...inte annars heller iofs. haha...men ok, vi säger så här istället. Jag tappar humöret lite fortare under mensen.

Jag har sååå ont i magen just nu...skulle behöva duscha för jag va så svettig då jag vaknade men jag duschar inte gärna på morgonen. Jag är så frusen då å duschar jag sitter det i hela dagen ofta.
Så vi tar det efter dagis. Jocke ska oxå duscha å det är något jag inte utsätter mig för på morgonen. Det kan man kalla en riktigt kass start på dagen. Han hatar ju å tvätta håret eftersom man måste skölja huvudet. Minns själv hur hemskt det var. men än så länge har han inte fattat att det går lättar om man lutar huvet bakåt, då slipper man ju allt i ansiktet...men han vägrar förstå det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback