Packningen

Det börjar bli färdigt nu...e bara ett par smågrejjer...
E ju så svårt å veta hur mkt man ska ta med å va de blir för väder. Men har fått i allas kläder i samma väska. Plus handdukar. Sängkläder tog mamma med för vi har ju dubbeltäcke så har inga sängkläder till 90 sängar. Förutom Jocke då som har ett set.
Skrivit en lapp å satt på dörren med. Tanborste å sånna saker som kommer användas imorron bitti.
kommer säker på fler grejjer.
Nu måste jag ta en cigg paus!! Det var inte lätt å hitta kläder att ha...ännu osäker på om jag vill ha byxor, men tog med en kjol oxå. Sen skulle man ju välja kläder att resa i...byxorna e liiiite osäkert ännu...vill ju ha nåt bekvämt...men då blir det ju nästan automatiskt fult oxå...haha. Men tajta jeans går bort. Även om jag föredrar å ha det då vi går på stan å så...se om jag hittar nåt...vill ej packa för mkt. Tycker däremot att min packning blev minst...i antalet alltså. Jockes å min hög blev väl rätt lika, fast han har ett par extra ombyten. Patrick blev mest...packade det han bad mig packa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback