önskelista

Folk börja beställa önskelista från mig...så härom dan satt jag å försökte med det...
Lite udda lista för jag har fått plocka in bilder å visa exempel...haha. Scrap-prylar pratar vi om då.

Ska forska lite bland dvd-filmer, lite böcker å så oxå. Å ett par flaskor med likör av någe slag ska jag önska mig. Ev nån parfym...kolla om någon snart e slut.
Sen göra en postorder lista oxå...haha. Lär väl bli med bilder där med...eller varför inte ha bild på allt jag önskar mig när jag ändå håller på...får maila önskelistorna.

Är ju såååå shoppingsugen just nu så jag blir tokig. Men måste vänta med det. vet inte hur räkningarna kommer att se ut sen...va e de för datum? Har vi fått alla ännu? Betalade jockes dagisplats idag...300 nånting bara denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback